Çatlak Kardeşlik (gelenek ve uysal ve yanılsama)
صفحة 1 من اصل 1
Çatlak Kardeşlik (gelenek ve uysal ve yanılsama)
By: Sameh Askar
Kör itaat etkisi ret geleneğinin grup içinde fikir sistemi Suffer, imitasyon genellikle denecek grubu ve projenin savunma çerçevesinde izin değil sadece grup içinde serbestçe düşünme, muhafazakar olarak sadece idari sistemlerin bütüncül egzersiz zulüm üretir ve bu yaratıcıları eksikliği açıklar Althvo çarşafımın Kardeşlik, sert ve yaratıcı yanılsamalar kurtulmak için ilk gerektirir çalışanlar, ben grup ile derinlemesine her insanın bu fanteziler izlemek için herhangi bir girişimi, bu kez grup içinde yanılsama yazar ya yaptırım veya ihraç orada tehlikeye söylemek düşünüyorum benim yıl boyunca içinde görmedim, ve ben hatırlıyorum Sanırım taburun House ve öğretim danışmanı "Hamid Bay" danışman ve eski sanayi bakanı olduğu idi, öğretim ders kavramı hakkında olduğunu açıklıyor .. "birleştirici ilahiyat ve birleştirmek Deizm" oturdu .. görünüyordu böylece topluluk kavramları sefil bırakarak Danışmanı tereddüt etmedi grubunda oldu erkekler inançsızlık yöneten dünyanın karşısına aptal bize gibiydi onun birleşme kısa düşen neyse Raboubia veya Olohia.
Vakit sorularını bize uzun kullanılabilir olmuştur - öğrenciler gibi - yaklaşık yarım saat, bir daha, bir fikir ana ders için soru sonra verdirdiler iş nakit yapılır ve birleşme bölünme salih atalardan için kanıtlanmış ve onun delil sulanan ve bir pozisyon deyimsel ise bölünme bu anlamıyorum olmamıştır söyledi olduğunu korkunç Şekil ve Şeyh Seyyid Kutub hatırlatıyor ki - Allah ona rahmet etsin - ve program kötü azap çekmiştir ne etkisi Şeyh Seyyid Kutub hayatında yılın doktrin değildi tanınan ve adam dışarıdan Tkverria olan Şeyh Karadavi, bir kaç gün önce yayınlandı zaman gösterdi , ve ben el-Karadavi görüşüne rezervasyonları yoktu, ama ben anlıyorum çünkü onun tanıklığı muayene etmesi gerektiğini söyledi - ve ben Sayın Öğretim duymak ilk kez ben - her zamanki gibi - - Sen Kafr ve cehaletin toplumun .. Bu ne oldu bana o paragrafı gerekçe olmaksızın yorumlarında ve değil geldi bir kısayol olduğunu söylüyorlar ama ben inkar ettim O Kafr biri ve yaklaşım Kardeşlik insanlar kural değil ve neden أفهامنا yılında nedeni yok diyor söyleyerek biz ve bizim şeylere yorumlanması.
Aslında Ben sağlam hiçbir fikrim inanmıyorum ama bir kez onlar uzakta fantezi soyut, ya da eşitlik ve diyalektik bağlamında gel .. O ve tercih edilen denetim ve sürgün basılmasını sonra ve bu davranış yolu bazı siyasiler ve hukukçular, ama salonda ya da evde o yoldan öğretim olabilir ki, bu soruyu akla getiriyor adam neden bu ders olsaydı! .. Çağrıları Şeyh dönemi bize bakın ne oldu Seyyid Kutub ve biz bu defekt aynı mantığı kayıtları dersem, Mısır tarihinin siyasi şiddetin en güçlü gruplar doğurdu onun taksonomik - Tüm kusur - أفهامنا içinde Biz şeyler bizim yorumlanması orada sıradan ve benim gibi aptallar atama için gerek yoktur, ve neden doğru fikir teslim ya kendimizi varsayılan inkar veya bilgi ya da tutku ya da biz gerçekten Allah'a ve Resûlüne in sünnetine karşı karşıya istediğiniz geleneğin üstünlüğü eksikliği.
Ben ayrıntılı olarak önümüzdeki olanları anlatmak istemiyorum ama, Tanrı istekli, biz ölüm iki veya üç ay maruz kaldığı - üzerinde ne hatırlıyorum - Bhrmani tabur aylık katılmak, ve ben Kaptan aile ve arkadaşları şiddetli azarlamak ve Nehri olduğunu hatırlıyorum .. Bütün suçu benim görüşüm açıkça ve net bir şekilde uzak dedi Gelenek ve kutsallaştırılması, sonra biz Ntdarcha hafta biz yanlış yönde hareket anlamına gelir ", Ali Laban" Dr, fikirlerin bir fikrin eleştirmek, ve ben onun ne koymak Sayın Şansölye Biz gelenek ve uysallık Sigorta aldığımız bizim dersler bulunduğunu düşünüyorum .. Vahsp kendimi uysal nefret ediyorum gelenek Ben bazen biz İbn değerler olarak topluca insan acı ve onun arzularına ve kaprislerine direnenlere tanık, fanatik ve partizan Ankieda tarafından değil gözünü .. Valmqld kör budur tutku takip olduğunu inkar etmiyorum insanların yanı sıra onları görmek bile fanatik بالهوى ve kopyacı kör, bilim adamları kliği değildir.
Kitabında Abdalmamn İsfehanî "yemekleri altın" diyor .. (örneğin kopyacı sorgulayıcı en yakın Basir arasındaki kör gibi eller, ve bilge ve viseral كالميتة ve ızgara gibi, der hakkında know-how roman roman ikna ve sefil ne جهالا ebeveynleri anıtlar Mguetdon anlamak, ya da ebeveynleri eğer taklit önce - - şey) aright gitmek .. ve İsfehanî dini ve yirminci yüzyılın başında bizim anne miras ne almadan entellektüel, o bir uzaylı değildi gerçekliği üzerine Avjona Oryantalistlerin koşulları hatırlatıyor konuşmak istemiyor anlamıyorum Müslümanların mirasını dalacak, ama en kısa sürede girerken Müslümanların bilincinde bir uyanma yapılan Özellikle entelektüel elit, onlar Müslüman mirası tartışılan bu arkasındaki nedeni bağımlılık ve yönetilebilir için zihin kurtuldu düşünüyorum ve kelime ve kavramlar olduğunu .. "Kqal avans veya alimler Oouhdtna SMB Oalhadh diyor edilir" .. onların düşünme bizim gibi değildir, çünkü tüm bu onu rahatsız etmedi, ben göz altında Oryantalistler ulaşmıştır ne bu kadar, dil ve kültür faktörü bazen arasındaki tabanı ve yorumlama arasındaki metin ve yorumlama arasında bir engel duruyor olduğunu inkar etmiyorum nakit ve sağ referans titizlik arama ve başvuru için bir zafer arayışı arasında kabul ve inanç arasındaki tepki arasındaki birçok şeyle tarihi ve mirası .. ve karıştırın.
Biz çeşitli yerlerde önce belirttiğimiz gibi - - Ben Kardeşlik içinde gördüğünüz Sonunda krizin toplam parçası olan sahne kültür ve şartlar geliyor, Müslüman Kardeşler'in acı Arap toplumunun göz muzdarip olduğunu, hatta her şeyin, her kendilerini laik olarak adlandırılan olanlarda فالتقليد özelliği sahnede mimikler ve taklidin uysallık uzantısı ve taklitçi olduğuna inanıyorum ederken, kavramlar ve mevcut ya da eski vizyonlar kendini hapsetmesi - ve fanatizm ve sertlik etkisi - kusurları ve Aldnaya bir şey Vinkd Soru siding eleştirdi ve onun duyuları ve onun iyi işler ihmal ederse, bu Ehl doğru şey yolunda değil, değil mi o özgürlüğü ortadan kaldırılması ve hak etmiyorsun şeyler köle haline bir kertenkele deliğine Fendkhalh girmiş olsa bile, bana bir mümin ya da öylesine ve öylesine fikirler üzerinde yürümek bir insan sorma.
Kör itaat etkisi ret geleneğinin grup içinde fikir sistemi Suffer, imitasyon genellikle denecek grubu ve projenin savunma çerçevesinde izin değil sadece grup içinde serbestçe düşünme, muhafazakar olarak sadece idari sistemlerin bütüncül egzersiz zulüm üretir ve bu yaratıcıları eksikliği açıklar Althvo çarşafımın Kardeşlik, sert ve yaratıcı yanılsamalar kurtulmak için ilk gerektirir çalışanlar, ben grup ile derinlemesine her insanın bu fanteziler izlemek için herhangi bir girişimi, bu kez grup içinde yanılsama yazar ya yaptırım veya ihraç orada tehlikeye söylemek düşünüyorum benim yıl boyunca içinde görmedim, ve ben hatırlıyorum Sanırım taburun House ve öğretim danışmanı "Hamid Bay" danışman ve eski sanayi bakanı olduğu idi, öğretim ders kavramı hakkında olduğunu açıklıyor .. "birleştirici ilahiyat ve birleştirmek Deizm" oturdu .. görünüyordu böylece topluluk kavramları sefil bırakarak Danışmanı tereddüt etmedi grubunda oldu erkekler inançsızlık yöneten dünyanın karşısına aptal bize gibiydi onun birleşme kısa düşen neyse Raboubia veya Olohia.
Vakit sorularını bize uzun kullanılabilir olmuştur - öğrenciler gibi - yaklaşık yarım saat, bir daha, bir fikir ana ders için soru sonra verdirdiler iş nakit yapılır ve birleşme bölünme salih atalardan için kanıtlanmış ve onun delil sulanan ve bir pozisyon deyimsel ise bölünme bu anlamıyorum olmamıştır söyledi olduğunu korkunç Şekil ve Şeyh Seyyid Kutub hatırlatıyor ki - Allah ona rahmet etsin - ve program kötü azap çekmiştir ne etkisi Şeyh Seyyid Kutub hayatında yılın doktrin değildi tanınan ve adam dışarıdan Tkverria olan Şeyh Karadavi, bir kaç gün önce yayınlandı zaman gösterdi , ve ben el-Karadavi görüşüne rezervasyonları yoktu, ama ben anlıyorum çünkü onun tanıklığı muayene etmesi gerektiğini söyledi - ve ben Sayın Öğretim duymak ilk kez ben - her zamanki gibi - - Sen Kafr ve cehaletin toplumun .. Bu ne oldu bana o paragrafı gerekçe olmaksızın yorumlarında ve değil geldi bir kısayol olduğunu söylüyorlar ama ben inkar ettim O Kafr biri ve yaklaşım Kardeşlik insanlar kural değil ve neden أفهامنا yılında nedeni yok diyor söyleyerek biz ve bizim şeylere yorumlanması.
Aslında Ben sağlam hiçbir fikrim inanmıyorum ama bir kez onlar uzakta fantezi soyut, ya da eşitlik ve diyalektik bağlamında gel .. O ve tercih edilen denetim ve sürgün basılmasını sonra ve bu davranış yolu bazı siyasiler ve hukukçular, ama salonda ya da evde o yoldan öğretim olabilir ki, bu soruyu akla getiriyor adam neden bu ders olsaydı! .. Çağrıları Şeyh dönemi bize bakın ne oldu Seyyid Kutub ve biz bu defekt aynı mantığı kayıtları dersem, Mısır tarihinin siyasi şiddetin en güçlü gruplar doğurdu onun taksonomik - Tüm kusur - أفهامنا içinde Biz şeyler bizim yorumlanması orada sıradan ve benim gibi aptallar atama için gerek yoktur, ve neden doğru fikir teslim ya kendimizi varsayılan inkar veya bilgi ya da tutku ya da biz gerçekten Allah'a ve Resûlüne in sünnetine karşı karşıya istediğiniz geleneğin üstünlüğü eksikliği.
Ben ayrıntılı olarak önümüzdeki olanları anlatmak istemiyorum ama, Tanrı istekli, biz ölüm iki veya üç ay maruz kaldığı - üzerinde ne hatırlıyorum - Bhrmani tabur aylık katılmak, ve ben Kaptan aile ve arkadaşları şiddetli azarlamak ve Nehri olduğunu hatırlıyorum .. Bütün suçu benim görüşüm açıkça ve net bir şekilde uzak dedi Gelenek ve kutsallaştırılması, sonra biz Ntdarcha hafta biz yanlış yönde hareket anlamına gelir ", Ali Laban" Dr, fikirlerin bir fikrin eleştirmek, ve ben onun ne koymak Sayın Şansölye Biz gelenek ve uysallık Sigorta aldığımız bizim dersler bulunduğunu düşünüyorum .. Vahsp kendimi uysal nefret ediyorum gelenek Ben bazen biz İbn değerler olarak topluca insan acı ve onun arzularına ve kaprislerine direnenlere tanık, fanatik ve partizan Ankieda tarafından değil gözünü .. Valmqld kör budur tutku takip olduğunu inkar etmiyorum insanların yanı sıra onları görmek bile fanatik بالهوى ve kopyacı kör, bilim adamları kliği değildir.
Kitabında Abdalmamn İsfehanî "yemekleri altın" diyor .. (örneğin kopyacı sorgulayıcı en yakın Basir arasındaki kör gibi eller, ve bilge ve viseral كالميتة ve ızgara gibi, der hakkında know-how roman roman ikna ve sefil ne جهالا ebeveynleri anıtlar Mguetdon anlamak, ya da ebeveynleri eğer taklit önce - - şey) aright gitmek .. ve İsfehanî dini ve yirminci yüzyılın başında bizim anne miras ne almadan entellektüel, o bir uzaylı değildi gerçekliği üzerine Avjona Oryantalistlerin koşulları hatırlatıyor konuşmak istemiyor anlamıyorum Müslümanların mirasını dalacak, ama en kısa sürede girerken Müslümanların bilincinde bir uyanma yapılan Özellikle entelektüel elit, onlar Müslüman mirası tartışılan bu arkasındaki nedeni bağımlılık ve yönetilebilir için zihin kurtuldu düşünüyorum ve kelime ve kavramlar olduğunu .. "Kqal avans veya alimler Oouhdtna SMB Oalhadh diyor edilir" .. onların düşünme bizim gibi değildir, çünkü tüm bu onu rahatsız etmedi, ben göz altında Oryantalistler ulaşmıştır ne bu kadar, dil ve kültür faktörü bazen arasındaki tabanı ve yorumlama arasındaki metin ve yorumlama arasında bir engel duruyor olduğunu inkar etmiyorum nakit ve sağ referans titizlik arama ve başvuru için bir zafer arayışı arasında kabul ve inanç arasındaki tepki arasındaki birçok şeyle tarihi ve mirası .. ve karıştırın.
Biz çeşitli yerlerde önce belirttiğimiz gibi - - Ben Kardeşlik içinde gördüğünüz Sonunda krizin toplam parçası olan sahne kültür ve şartlar geliyor, Müslüman Kardeşler'in acı Arap toplumunun göz muzdarip olduğunu, hatta her şeyin, her kendilerini laik olarak adlandırılan olanlarda فالتقليد özelliği sahnede mimikler ve taklidin uysallık uzantısı ve taklitçi olduğuna inanıyorum ederken, kavramlar ve mevcut ya da eski vizyonlar kendini hapsetmesi - ve fanatizm ve sertlik etkisi - kusurları ve Aldnaya bir şey Vinkd Soru siding eleştirdi ve onun duyuları ve onun iyi işler ihmal ederse, bu Ehl doğru şey yolunda değil, değil mi o özgürlüğü ortadan kaldırılması ve hak etmiyorsun şeyler köle haline bir kertenkele deliğine Fendkhalh girmiş olsa bile, bana bir mümin ya da öylesine ve öylesine fikirler üzerinde yürümek bir insan sorma.
صفحتي على الفيس بوك
الحرية هي مطلب العُقلاء..ولكن من يجعل نفسه أسيراً لردود أفعال الآخرين فهو ليس حُرّاً....إصنع الهدف بنفسك ولا تنتظر عطف وشفقة الناس عليك..ولو كنت قويا ستنجح....سامح عسكر
صفحة 1 من اصل 1
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى